Doubleclick to cyfrowa platforma reklamowa należąca do Google. Pomaga reklamodawcom śledzić aktywność online i kierować reklamy na podstawie danych. Doubleclick to nie tylko platforma reklamowa dla Google, ale także platforma używana przez inne duże firmy, takie jak Amazon i Facebook. Doubleclick został stworzony, aby pomóc reklamodawcom cyfrowym śledzić i kierować swoje reklamy na podstawie danych.
DoubleClick pomaga dostarczać dane markom, które chcą dotrzeć do konsumentów offline. Na przykład mają partnerstwa z operatorami komórkowymi, dzięki czemu mogą zobaczyć, jak ich aplikacja mobilna jest używana w czasie rzeczywistym. Platforma Doubleclick umożliwia również dostawcom technologii reklamowych łączenie ich systemów z systemami Google, aby lepiej zaspokajać potrzeby swoich klientów.
Rozwiązania Doubleclick to trzy najpopularniejsze narzędzia wśród specjalistów od marketingu. Umożliwiają marketerom zrozumienie ich danych, zarządzanie kampaniami i mierzenie wyników marketingowych.
Oto rozwiązania dla Twoich potrzeb marketingowych:
- Google Analytics : to bezpłatne, ale potężne narzędzie, które gromadzi dane o odwiedzających, statystyki ruchu w witrynie, współczynniki konwersji i wiele innych.
- Data Studio : to platforma do analizy wizualnej, która ułatwia tworzenie raportów, przeprowadzanie analiz i tworzenie pulpitów nawigacyjnych.
- Menedżer tagów : to narzędzie przeznaczone dla reklamodawców Google AdWords do zarządzania kampaniami reklamowymi na różnych urządzeniach i lokalizacjach bez kiwnięcia palcem.
Świat przechodzi masową zmianę wszystkiego, od technologii, przez praktyki biznesowe, po strategie marketingowe. W nowej erze cyfrowej rola analityki internetowej stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.