Czy znasz zasady reklamy prasowej?

Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale istnieje kilka zasad, które należy przestrzegać, gdy zatrudniasz gazety lub czasopisma do uruchomienia reklamy druku.

Można znaleźć wiele darmowych zasobów online, które wyjaśniają różne zasady reklamy drukowanej, ale są dwa główne. Pierwszym z nich jest zasada karty stawki, która jest dość prosta. Czasopisma i gazety dadzą Ci kartę stawek, która ma swoje ceny wymienione dla różnych rozmiarów i reklam. Jeśli cokolwiek reklamujesz nie mieści się w istniejącej kategorii na karcie cenowej, dadzą ci możliwość negocjacji. Jeśli nie podoba im się Twoja oferta lub nie mogą zgodzić się na cenę, powiedzą Ci to i możesz odejść bez poczucia winy za marnowanie ich czasu lub Twojego.

Drugą ważną zasadą jest “jeden rozmiar dla wszystkich” zasada-pojęcie, że reklama musi wyglądać dobrze we wszystkich gazetach i czasopismach, które są uruchomione go. Oznacza to, że musi wyglądać dobrze, nawet jeśli został wysadzony do wypełnienia całej strony, gdy pierwotnie miał tylko zająć połowę miejsca na mniejszej stronie. Oznacza to również, że każdy produkt lub usługa, którą reklamujesz musi wyglądać dobrze w czerni i bieli, jak również w kolorze, ponieważ niektóre publikacje publikują tylko w czerni. Więcej na adverther.pl