Warszawski autobus to pełnowymiarowy pojazd, który dziś jest nie tylko środkiem transportu, ale mobilną platformą reklamową. Jest to pierwszy tego typu obiekt, który można zobaczyć w Warszawie. Przykuwa uwagę zarówno podróżnych, jak i właścicieli firm. W związku z tym, że autobus cały czas się porusza, to można powiedzieć, że jest to ruchoma alternatywa dla billboardu.
Reklama na autobusach warszawa zapewnia tradycyjne powierzchnie reklamowe, które oferują różne możliwości firmom, które chcą promować się poprzez tradycyjny marketing.
Głównym celem promowania firmy za pośrednictwem tej wyjątkowej platformy reklamowej jest nie bycie zauważonym, ale raczej zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat firmy, produktu lub usługi w innowacyjny sposób.
Dlaczego przestrzeń reklamowa, jaką stanowią warszawskie autobusy to dobry sposób na promowanie marki?
Warszawa to największe miasto w Polsce. Posiada wiele unikalnych cech, takich jak piękna architektura, kultura i historia. Warszawa słynie z kultury twórczej. Aby dotrzeć do milionów ludzi i promować swoją markę, dobrym sposobem są kampanie reklamowe na autobusach. Dlaczego? Ponieważ są one łatwo dostępne dla osób, które regularnie z korzystają z tych środków transportu publicznego. Zauważą je również spacerujący, a także osoby jadące autami.
Do najczęstszych błędów popełnianych w takiej usłudze jak reklama na autobusach Warszawa należą:
1) Wykorzystanie autobusu jako głównego elementu reklamy bez wsparcia innych reklam.
2) Niewykorzystywanie istniejących zasobów (mediów społecznościowych i internetu) do promowania swojej kampanii na autobusach.
3) Brak dostatecznego udziału ludzi w kampanii – brak zaangażowania całego zespołu. Efektem może być gorszy pomysł.