Czy znasz zasady reklamy radiowej?

Istnieje wiele informacji do zapamiętania, jeśli chodzi o reklamę radiową. Jeśli nie znasz zasad, może się okazać, że płacisz kary, a nawet o reklamę wyciągnięty z powietrza. Jakie są zasady? Aby mieć udaną kampanię radiową, istnieją pewne zasady, które muszą być przestrzegane.

 

Aby mieć udaną kampanię radiową, istnieją pewne zasady, które muszą być przestrzegane. Zasady te są ustalane przez różne organizacje i stowarzyszenia, które regulują, co można i czego nie można zrobić w zakresie reklamy. National Association of Broadcasters (NAB), na przykład, ustanowił wytyczne, że wszystkie stacje radiowe muszą przestrzegać. FCC ma również swój własny zestaw wytycznych dla reklamy radiowej. Poniżej znajduje się kilka najważniejszych zasad:

 

1) Podczas swojej reklamy nie możesz powiedzieć niczego, co wprowadziłoby ludzi w błąd, że słuchają raportu informacyjnego lub innej formy rozrywki niż reklama. Ponadto, nie można powiedzieć nic o swoim produkcie lub usłudze, że wydaje się, że ludzie powinni badać go dalej na własną rękę, musisz skierować je do swojej strony internetowej lub innego miejsca, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tego, co oferujesz.

 

2) Stacje radiowe nie mogą sprzedawać czasu antenowego podczas swoich reklam; dotyczy to zarówno ogłoszeń komercyjnych, jak i publicznych.

Więcej na: gadges.pl